150 M²
850€ MES €
0
1
Ampli local al nucli de Piera
Ampli local al nucli de Piera
Ubicat a la zona del Mercadal, aquest ampli local comercial ofereix una superfície construïda de 150.00 m², perfecte per a emprenedors i empreses que busquen un espai versàtil.
El seu disseny diàfan i de sostres alts, permet adaptar-lo a diferents usos polivalents, ja sigui com a botiga retail, oficina, garatge, taller, o qualsevol altre negoci que requereixi un entorn flexible i funcional. La porta d'entrada fa 2'80 x 3 metres, els sostres una altura de 3'40 m.
Amb fàcil accés des de les principals vies de l'àrea i situat estratègicament dins el centre urbà de Piera, es garanteix una alta visibilitat i potencial afluència de clients. Compta amb un bany complet per a més comoditat. La propietat està en bon estat general, cosa que en facilita la immediata utilització sense necessitat de realitzar grans obres o reformes inicials. Si calen obres per adequar al negoci, la propietat és flexible i oberta a donar permís d'execució.
Mes en curs: 850 € + 21% d’IVA (178,50 €) – 19% d’IRPF (161,50 €) = 867 € al mes
* Incasol dos mesos: 850 € × 2 mesos = 1.700 € (La fiança d’INCASOL no tributa IVA)
Informació
Característiques
Mapa
C.E.
Molt eficient
Poc eficient
NOTA: La informació d'aquesta propietat pot haver canviat, per tant no som responsables de la fiabilitat de la informació, per favor contacti amb nosaltres per conèixer les característiques exactes.
Immobiliària a Martorell HABITAT CATALUNYA
Contacte
Adreça
08760 - Barcelona
Telèfon
TROBA'NS!
